Google+ Pomysłowe Pieczenie: Napój ogórkowy

czwartek, 6 lipca 2017

Napój ogórkowy

idealny na upalne dni



Mam dzisiaj dla Was super przepis na napój, który schłodzi nawet w najbardziej upalne dni. 
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam ogórki w każdej postaci, ostatnio nawet spróbowałam ogórka z miodem, rewelacja. 
Dziś łączę ogórka z miętą, limonką, cytryną i syropem z czarnego bzu by stworzyć pyszny napój na każdą okazję. 



Składniki

¼ szklanki miodu

½ szklanki wrzącej wody

1250 l wody gazowanej

¼ szklanki syropu z czarnego bzu

½ szklanki liści mięty

4 małe świeże ogórki

1 szklanka kostek lodu

1 cytryna

1 limonka





Do gorącej wody dodajemy miód i mieszamy aż miód całkowicie się rozpuści, wkładamy do lodówki do schłodzenia na 30 minut. Do miodu dodajemy wodę mineralną, syrop z czarnego bzu i liście mięty. Ogórka kroimy wzdłuż w bardzo cienkie plastry. Napój przelewamy do dużego słoja, dodajemy plasterki ogórka, pokrojone w plasterki cytrynę i limonkę oraz kostki lodu.

3 komentarze:

  1. Podoba mi się takie połączenie smaków :) Szkoda tylko, że u mnie ciągle pogoda raczej na gorącą herbatę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiego napoju jeszcze nie piliśmy a lubimy eksperymentować i tworzyć przeróżne kompozycje na bazie naszej wody redox z filtra, to także niezła zabawa dla naszych dzieciaków :)

    OdpowiedzUsuń