Google+ Pomysłowe Pieczenie: Wegański koktajl malinowy

środa, 12 lipca 2017

Wegański koktajl malinowy

pyszny i pożywny



Witajcie kochani w ten piękny dzień. Słońce u mnie świeci od samego rana, ogród pięknie kwitnie i choć totalnie go zaniedbałam, to żyje swoim życie:-). Za tydzień zawożę swoją córkę do moich rodziców i będziemy bez niej ponad 4 tygodnie. Jeszcze nie wiem jak to przeżyjemy, ale oboje z mężem mamy nawał pracy a dziecko musi mieć wakacje, więc to była jedyna opcja. Choć córka odlicza dni do wyjazdu to mi trochę smutno na duszy i ja już odliczam dni do jej powrotu. 
Na pocieszenie mam dzisiaj dla Was i dla siebie pyszny i pożywny koktajl malinowy. Jest właśnie szczyt sezonu na te owoce więc praktycznie każdego dnia dodaję je do śniadań i przekąsek. Jak to koktajl, przepis nie jest skomplikowany, wystarczy zmiksować kilka składników i pyszny napój gotowy:-). Zapraszam


Składniki

400 g świeżych malin

200 ml mleka kokosowego

2 łyżki płatków owsianych

1 łyżeczka suszonych lub świeżych płatków róży

1 łyżka syropu klonowego

Wszystkie składniki umieszczamy w wysokim naczyniu i całość dokładnie miksujemy*. Koktajl powinien być gładki i aksamitny. 






*Do zmiksowania malin użyłam blendera Braun MQ9087 KLIK który idealnie i szybko wszystko zmiksował.




Wpis powstał we współpracy z firmą Braun

3 komentarze:

  1. Przepięknie podany ten koktajl:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny kolorek :)
    Wakacje u Dziadków to najlepsze, co się dziecku może przytrafić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie to wygląda! Przepis - zdrowy, pyszny, jak i efektownie wyglądający. Warto eksperymentować w kuchni i próbować nowych smaków. My również kochamy kuchnię! Chociaż my raczej od tej strony czysto technicznej, sprzętowej ;)

    OdpowiedzUsuń